Asa, ca de Mos Nicolae

Stati, stati, nu ma trageti de urechi!

Recunosc de buna voie: AM FOST O LENESA!!! Stiu ca nu am mai scris de mult pe blog, asa ca imi iau revansa in seara asta (ca doar vine mosul in mai putin de 3 ore si v-ar putea aduce premiu o vizita la cinema – dar pentru asta trebuie sa indepliniti cateva criterii pe care le veti gasi mai jos). Ce subiecte abordam astazi? Pentru ca am petrecut muuuult timp pe facebook (si spre rusinea mea, prea putin pe wordpress), am gasit acolo un subiect bunicel: The Light Cinema organizeaza un concurs „Motanul incaltat”.

Concursul e simplu si consta in urmatoarele:

– dai Like la pagina de facebook The Light Cinema

– fiecare utilizator / concurent isi publica poze sau filmulete cu pisica sa

– de Sfantul Nicolae, organizatorii concursului vor alege cea mai traznita si haioasa poza/filmare si vor premia stapanii patrupedelor cu bilete la noul film „Motanul incaltat”.

Daca nu ati citit prea tarziu post-ul meu, daca nu este inca ora 00:00, adica 6 decembrie, inca mai puteti participa la concurs daca aveti vreun pisic funny acasa. Ah si inca ceva! Daca vreti si voi sa va inscrieti in aceasta cursa, trebuie sa cunoasteti macar cateva dintre „adversari”. Priviti-i!

sursa fotografiilor: Facebook/The Light Cinema

Voi care credeti ca ar merita sa castige?

Lasă un răspuns

