Idei de cadouri pentru sarbatori

V-ati pus probabil de multe ori intrebarea ” ce cadou sa le iau celor dragi anul acesta?” Ei bine, vin eu cu o propunere pentru voi:

Dupa cum v-ati dat bine seama din fotografie, este vorba despre un catelus – un bichon maltez.

Daca pana aici va incanta ideea, va marturisesc ca din ianuarie puteti deveni fericitii posesori ai acestor bijuterii de catelusi si chiar eu vi-i pot oferi. Am 4 catelusi de vanzare, rasa bichon maltez, talie medie, 3 fetite si un baietel. Voi atasa mai jos cateva poze cu micutii bebelusi, care au doar 1 luna (deci mai e nevoie de inca o luna sa stea langa mamica lor pana vor deveni „independenti”).

Atasez, de asemenea, si cateva imagini cu tatal puilor, pentru ca este nevoie de o cunoastere a intregii familii:

Pentru detalii legate de cumpararea catelusilor, lasati-mi un comentariu si va voi lasa datele de contact. Pana atunci, ganditi-va bine si luati in dar un suflet care va ramane amintire mult timp de acum incolo…

 

2 comentarii »

  1. Lavinia Cojocaru Said:

    eu vreau unul , ar fi cel mai tare cadou de ziua mea , care btw e in ianuarie 😀


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Lasă un răspuns

